تازہ ترین

Post Top Ad

loading...

جمعہ، 27 اکتوبر، 2017

کیا ملکی حالات خرآب ہونے کی صورت میں گھر میں نماز پڑھ سکتے ہیں؟

کیا ملکی حالات خرآب ہونے کی صورت میں گھر میں نماز پڑھ سکتے ہیں؟ 




Azmi%2BIslamic%2BZone
آج کے ترقی یافتہ دور کے اعتبار سے یہ ضروری ہوگیا تھا کہ ہم انٹر نیٹ کے ذریعے اسلامی تعلیمات کو گھر گھر پہنچائیں۔ تاکہ وہ تعلیم یافتہ طبقہ جو مدارس، مساجد اور علماء کرام سے دور ہے  اور وقت نہیں نکال پاتا گھر بیٹھے معلومات حاصل کرے، اپنے عقائد اور اعمال کی اصلاح کا سامان کرے اور اسلام دشمن سازشوں سے  واقف ہوکر اسکا بھرپور مقابلہ کرے۔
اگر آپ بھی اپنے مضامین ، آڈیوز و ویڈیوز اس ویب سائیٹ پر شائع کروانا چاہتے ہیں تو  بتائے گئے طریقے کے مطابق شائع کروا سکتے ہیں۔ طریقہ جاننے کیلئے یہاں پر کلک کریں۔
اور اس طرح کی شارٹ کلپ   براہِ راست اپنے موبائل میں حاصل کرنے کیلئے  ہمارے وہاٹس گروپ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ یاد رہے  کہ اس  گروپ میں شامل ہونے کے کچھ قانون و ضوابط ہیں جنہیں ماننا بے حد ضروری ہے ۔
اور وہ یہ ہیں کہ گروپ میں شامل ہونے کے بعد کسی بھی طرح کا کوئی بھی میسیج نہ کریں اگر آپ کو کچھ کہنا ہے کوئی اعتراض ہے جس کی تسلی کرنا چاہتے ہیں تو آپ سیدھے گروپ ایڈمن سے بات کریں۔
کسی طرح کا کوئی مشورہ دینا چاہتے ہیں تو آپ دل کھول کر دے سکتے ہیں لیکن وہ بھی صرف گروپ ایڈمنز کو ۔  اگر آپ اس گروپ کے رولز کو مانتے ہیں تو آپ اس گروپ میں بنے رہ سکتے ہیں نہ ماننے کی صورت میں آپ کو باہر کا راستہ دیکھنا پڑ سکتا ہے اور پھر ہمیشہ کیلئے آپ اعظمی اسلامک زون گروپ میں بین کر دئے جائیں گے ۔
آپ کو اگر یہ قوانین و ضوابط منظور ہیں تو  "وہاٹس گروپ میں شامل ہوں" پر کلک کریں۔


اگر ابھی تک آپ نے اعظمی اسلامک زون کا اینڈ رائڈ ایپ اپنے موبائل میں انسٹال نہیں کیا ہے تو کر لیں تاکہ آپ بنا کسی پریشانی کے ہمارے ہر اپڈیت حاصل کر سکیں۔

Post Top Ad

loading...